[MataroSensefils] La sopa ja està activa

diu des 15 13:23:57 CET 2019

Molt bona feina Enric! Matitzar només que l'antena és material de tots que
tenia jo guardada. Si algú necessita Mikrotik Sextant (en tenim moltes) o
SXT (en tenim menys) o vol crear un supernode amb plaques Mikrotik, tenim
aquest material i està a la vostra disposició per connectar-vos a la xarxa
ciutadana més gran del mon.
Vagi bé!
Jordi

El ds., 14 de des. 2019, 23:12, Enric via llista_matarosensefils.net <
llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be> va escriure: