[MataroSensefils] Accés als SN de Arenys de Munt

DataLab datalab.es a gmail.com
div set 28 15:03:27 CEST 2018

Hola!

Ja fa un parell d'anys que tenim un túnel provisional entre AdMBiblioteca amb
FTTH de Movistar i BCNcastillejos352 amb Jazztel, bàsicament per tenir un altre
camí per arribar a Can Palau quan cauen CanTiril i/o CanCarreres

Està amb IP's provisionals perquè no m'havia atrevit a posar-ho a la web er el
fet que era un túnel que canviava d'operador.

Com que ara ja tinc una FTTH de movistar , a més de la de Jazztel, en el SN de
BCNcastillejos352, voldria accedir i muntar aquest túnel com cal de Movistar a
Movistar i declarar-lo a la web de forma adient.

Per això em cal accés als trastos de AdMuBiblioteca
<https://guifi.net/node/62260> , al menys en el 10.140.212.33 (router a on hi ha
el final del tunel) i, si no vaig errat, en el 10.140.212.36 que hi ha
connectada la FTTH.

Moltes gràcies!

Ramon - DataLab