[MataroSensefils] alternatives al proxy [era] Re: Problemes connexió/proxy

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dij set 27 08:17:21 CEST 2018

si algun usuari de proxy, necessita una sortida a internet. des de goufone
oferim connexions de 8M/8M per 24,20€/mes

<https://goufone.com/internet-guifi-net>
els usuaris que ja teniu la SXT muntada, no heu de pagar el alta de 250€.
aquest preu es de les instal·lacions noves.
més informació a https://goufone.com/internet-guifi-net

Goufone, també oferim telefonia fixe i mòbil. més informació a
https://goufone.com/telefonia-mobil-4g
<https://goufone.com/telefonia-mobil-4g>

podeu demanar més informació maresme a goufone.com i al telefon 931889110

El dia 26 de setembre de 2018 a les 23:16, Jordi Català i Vilanova <
jcvpolaco a msn.com> ha escrit:

> A vosaltres per tota aquesta feinada i xarxa que us heu currat i curreu...
> i que els no informàtics gaudim.
>
> Merci
>
> Obtén l'Outlook per a l'Android <https://aka.ms/ghei36>
>
> ------------------------------

-
[image:
https://lh6.googleusercontent.com/proxy/r3gSpV5jyh5dfYFDViBk524fI3n9PoJY_Q7l1lm1Nub5IpFTJ1Bh4epCLWk8UvZjSxtELQFrrXuvdv_TrmwTQZjF=w5000-h5000]
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, conté informació
que pot ser confidencial o d’ús restringit. Si no sou el destinatari del
missatge, o no heu estat autoritzats per l’emissor a rebre’l, no us està
permès copiar, reenviar o divulgar el missatge o el seu contingut. Si heu
rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqueu-ho electrònicament
de forma immediata i esborreu-lo.

Als efectes del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades
de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal que
puguin constar en aquest document, seran incorporades a un fitxer
responsabilitat de *GurbTec Telecom S.L.*, la finalitat del qual serà dur a
terme les gestions derivades de la relació comercial establerta. Les dades
seran tractades de manera confidencial i respectant les normes estipulades
a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els drets d’accés, rectificació,
cancel·lació i oposició al tractament de les dades dirigint-vos per escrit
a: *GurbTec Telecom, S.L. Carrer Ató Bisbe, 4 Vic (08500) Barcelona*