[MataroSensefils] Millorar el control de l'administració (Re: Accès al supernode de TecnoCampus)

Xavi Poza Sureda xavi.poza a ticae.com
dic set 26 17:09:01 CEST 2018

Es podria tenir un servidor que tingues cura dels dispositius i les
contrasenyes guardades, i després connectar contra aquest perquè ens faci
de 'broker'. D'aquesta forma cadascú dels admins pot tenir el seu usuari.

Podem crear ACL's i també serviria d'eina de monitoreig.

Missatge de Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> del dia dc., 26 de
set. 2018 a les 16:59: