[MataroSensefils] Fwd: [guifi-users] Alerta infecció Mikrotik

Enric enric a musaik.net
dll mar 12 18:04:21 CET 2018

Salut Nico,

tens #guifi:matrix.guifi.net

i també tens la sala

#guifi-public:matrix.guifi.net

La veritat és que no ser quina és la diferència entre les dues ...

A 12-03-2018 17:56, Nicolás Quesada escrigué:

> [...]
>
> I mirant a Torre Maresme i el d'Isern, un diu que té la versió 6.10 i l'altre la 6.36.3.
>
> Vinga,
>
> Salut i desobediència!
>
> Enric.
>
> A 10-03-2018 21:49, Ivan Bladé escrigué:
>
> moltes gràcies Enric.
>
> tots el routers que gestionem, tenen regles de firewall i estan actualitzats a la ultima versió estable per evitar aquests atacs.
>
> El dia 10 de març de 2018 a les 20:44, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

Per esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu

Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del HacKlAb NòmAdA

--
DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA DEL CIBERESPAI [8]
per John Perry Barlow

Links:
------
[1]