[MataroSensefils] Fwd: [guifi-users] Alerta infecció Mikrotik

Nicolás Quesada nicolasquesada a gmail.com
dll mar 12 17:56:31 CET 2018

Molt interessant això que comentes, Enric.

Estic buscant al RIOT (no el coneixia) i no veig clar el grup de guifi al
qual et refereixes. Podries dir-me'n el nom? Gràcies i disculpa el canvi de
tema.

nico

El dia 12 de març de 2018 a les 11:40, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: