[MataroSensefils] connexió fisica des de torre maresme - incidencia porta.santfrancesc.matarosensefils.net

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dij jun 15 12:50:53 CEST 2017

he repassat els cables de switch i ara respon a ping el teu router.

*ivan a B50-30 ~ $ ping 10.140.53.26PING 10.140.53.26 (10.140.53.26) 56(84)
bytes of data.64 bytes from 10.140.53.26 <http://10.140.53.26>: icmp_seq=1