[MataroSensefils] connexió fisica des de torre maresme - incidencia porta.santfrancesc.matarosensefils.net

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dic jun 14 08:36:42 CEST 2017

Dirk, ¿tens el rouer connectat?
avui he d'anar a MatTorreMaresme per un altre tema. puc mirar si el teu
cable dona link al switch, però necessito saber si el tens connectat.

El dia 7 de juny de 2017 a les 12:49, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: