[MataroSensefils] Connexió fisica a torre mareseme

ivan ivan a matwifi.com
dim gen 31 22:05:35 CET 2017

hola Dirk.

em sembla que no pagaves a Matwifi. em sembla que comparties el gastos de
un ADSL de Cuba amb proxy.
jo només feia el manteniment i pagar la factura del operador que ens oferia
aquesta connexió.
quant vam aixecar el POP de fibra de Mataró, vaig dir als usuaris que
compartíeu aquest ADSL que jo no continuava fent el manteniment.
i vau poder triar entre continuar amb el proxy de l'Escorxador o contractar
una sortida a internet amb Gurbtec ara Goufone.

Matwifi ja fa gairebé 2 anys que forma part de Goufone.

si estàs interessat en contractar algun servei amb Goufone, pots posar-te
en contacte amb mi a ivan a goufone.com .
si vols continuar utilitzant el proxy, has de configurar
host: porta.santfrancesc.matarosensefils.net
port: 3128

mai set a desconnectat, estàs connectat a la xarxa de guifi.net , només es
va donar de baixa un proxy.

El dia 31 de gener de 2017 a les 13:15, Dirk Volkmar via
llista_matarosensefils.net <llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be> ha
escrit: