[MataroSensefils] Connexió fisica a torre mareseme

dim gen 31 15:35:22 CET 2017

Bona tarda Dirk!

Una pregunta: continues tenint l'antena connectada a la xarxa? En cas
afirmatiu tens dues opcions per accedir a Internet:

L'accés a Internet de 24€ l'any (2€ més) és una aportació voluntària que
pots fer per ajudar a mantenir i fer créixer la xarxa. El procediment per
connectar-hi està descrit aquí:
http://mataro.guifi.net/wiki/index.php?n=Serveis.PortaAInternet
Bàsicament cal que configuris el teu navegador web tal com descriu l'enllaç
anterior. Amb aquesta porta a Internet podràs fer a Internet el que es
pugui fer a través d'un navegador web: navegar, Youtube, correu, etc
També pots accedir a continguts culturals a través de la Sopa de Pedres:
http://mataro.guifi.net/wiki/index.php?n=Serveis.SopaDePedres

Si el que vols és un accés d'un operador com fa MatWiFi (actualment és diu
Goufone <http://goufone.com/>) o Ticae <http://www.ticae.com/>, cal que
contactis amb ells directament. Actualment són els dos operadors sobre
Guifi.net que ofereixen els seus serveis a Mataró. El seu servei d'operador
es diferència principalment pq hi ha un suport, tens un accés complet a
Internet tal com el tindries amb qualsevol operador del mercat, és fàcil
connectar-hi el mòbil, etc

Amb qualsevol de les dues opcions estaràs formant part de la xarxa oberta i
autogestionada de Guifi.net.
Per enviar i rebre correus d'aquesta llista de correus t'hi hauries de
subscriure <https://llistes.anem.be/listinfo/llista_matarosensefils.net> ja
que sinó el teu mail entra en moderació i no reps les respostes ni els
missatges que s'hi envien.

Si tens dubtes aquí estem! Vagi bé!

Jordi

El dia 31 de gener de 2017 a les 13:15, Dirk Volkmar via
llista_matarosensefils.net <llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be> ha
escrit: