[MataroSensefils] Fibra a l'Havana

Aureli agomez a pinedasensefils.cat
div feb 3 17:27:35 CET 2017

Hola,

   Jo fisicament no hi soc a Mataró ;-(.

   Pero es una gran iniciativa desplegar fibra, a l'Area de BCN fa temps
que ho intentem des de l'eXO y vosaltres sou un referent a seguir. Al cap i
a la fi estracta de fibra i fibra fins¿?... el plantejament es cambiar les
"ADSL" per la sortida al PoP de guifi.net¿? ... be ja direu.

    D'altra banda estem reciclant servidors 1U tipus rack "viejunos" de
"padrins" si teniu lloc i mitjans (refrigeració, electricitat..) i voleu
aviseu. Tot i que potser us interesa compartir el "manteniment" del
servidor de correu amb altre gent com Pangea ... be es sols una idea.

Apa, bon cap de setmana. Qualsevol tema ho anem parlant.

Aureli