[MataroSensefils] Fibra a l'Havana

Enric enric a musaik.net
div feb 3 16:07:53 CET 2017

Salut,

disculpeu si heu rebut el correu dues vegades.
Tenim el servidor de correu de matarosensefils en un lloc amb IP
dinàmica, i va canviar la IP i no es va actualitzar un servei de nom
dinàmic que ofereix jazztel. Que si ho fem amb ell, és perquè té la
gràcia que ofereix el DNS invers, és a dir, que la IP dóna el domini i a
la inversa. Si ho fas amb dyndns o no-ip, llavors hi ha servidors de
correu que et llencen com a SPAM.
Hem tingut aquest problema durant uns quants dies, del 14/1 al 27/1, i
es va resoldre, però ahir va tornar a fallar, però almenys ho han resolt
en 18 hores.
He enviat jo el correu dues vegades, perquè en Jordi havia dit que no
l'havia rebut. Ja que el primer es va enviar quan encara se'ns
considerava SPAM a molts llocs.

Quan aconseguim tenir fibra (i el DNS invers, que encara no hi és a
guifi), llavors no tindrem tants problemes.

De moment, han dit alguna cosa l'Aureli, en Jordi, la Mercè, ... a veure
qui té ganes d'iniciar-ho!!!

El 03/02/17 a les 15:00, Aureli ha escrit: