[MataroSensefils] per informació...

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dim ago 8 21:55:49 CEST 2017

entre línies.

El dia 4 d’agost de 2017 a les 17:49, Rodolfo Manuel Quintÿffffe1 via
llista_matarosensefils.net <llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be> ha
escrit:

> Hola.
> Coment que visc al carrer D"En Moles a Mataró. A casa meva no tinc
> internet, per tant ara mateix em vaig construir una antena cassolana
> per agafar senyal lliure de l"ajuntament.

que jo sàpiga, l'ajuntament de Mataró, no ofereix internet

> Al conectar-la m"he enterat de la seva existència.
> Ara ja estic apuntat a guifi.net, pero no sé com i en quin moment
> s"ingressa els diners
> per a després donar el meu nom: matd"enmoles32!!!

a Mataró SenseFils o la secció local de guifi.net. hi ha varies maneres de
connectar-se.

   - amb una antena Mikrotik SXT
   <https://mikrotik.com/product/RBSXT5HacD2nr2> a la taulada de casa teva
   i fent baixa un cable de xarxa fins dins de casa teva.
   - *amb proxy:*
      un cop tens la teva antena a la taulada, pots configurar el proxy al
      teu navegador o dispositius on vulguis tindre internet. això es gratuït.
      només has de pagar l'antena sino la tens i si la de muntar un
instal·lador
      hauràs de pagar els seus serveis. pots fer una donació
voluntària a Mataró
      Sensefils.
      - *amb internet directe amb Radio Enllaç:*
      pots contractar els serveis de qualsevol operador d'internet que
      ofereixi servei dins la xarxa de guifi.net
      - *amb internet directe amb Fibra Òptica:*
      pots contractar fibra òptica de guifi.net.

si necessites mes informació o un pressupost sense compromís. et pots posar
en contacte amb mi. a ivan a goufone.com o al telefon 664446073

> gràcies per donar-me informació.
> Rodolfo.
> (si potser una xerrada de 10 o 15 minuts ancara que sigui x tel)

-
[image:
https://lh6.googleusercontent.com/proxy/r3gSpV5jyh5dfYFDViBk524fI3n9PoJY_Q7l1lm1Nub5IpFTJ1Bh4epCLWk8UvZjSxtELQFrrXuvdv_TrmwTQZjF=w5000-h5000]
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, conté informació
que pot ser confidencial o d’ús restringit. Si no sou el destinatari del
missatge, o no heu estat autoritzats per l’emissor a rebre’l, no us està
permès copiar, reenviar o divulgar el missatge o el seu contingut. Si heu
rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqueu-ho electrònicament
de forma immediata i esborreu-lo.

Als efectes del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades
de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal que
puguin constar en aquest document, seran incorporades a un fitxer
responsabilitat de *GurbTec Telecom S.L.*, la finalitat del qual serà dur a
terme les gestions derivades de la relació comercial establerta. Les dades
seran tractades de manera confidencial i respectant les normes estipulades
a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els drets d’accés, rectificació,
cancel·lació i oposició al tractament de les dades dirigint-vos per escrit
a: *GurbTec Telecom, S.L. Carrer Ató Bisbe, 4 Vic (08500) Barcelona*