[MataroSensefils] per informació...

Rodolfo Manuel Quintÿffffe1 escieloyesazul a yahoo.es
div ago 4 17:49:39 CEST 2017

Hola.Coment que visc al carrer D"En Moles a Mataró. A casa meva no tinc internet, per tant ara mateix em vaig construir una antena cassolanaper agafar senyal lliure de l"ajuntament.Al conectar-la m"he enterat de la seva existència. Ara ja estic apuntat a guifi.net, pero no sé com i en quin moment s"ingressa els dinersper a després donar el meu nom: matd"enmoles32!!!

gràcies per donar-me informació.Rodolfo.(si potser una xerrada de 10 o 15 minuts ancara que sigui x tel)