[MataroSensefils] Quota voluntària (era: MatTorreMaresme DOWN)

ivan ivan a matwifi.com
dll oct 17 02:05:51 CEST 2016

El dia 13 d’octubre de 2016, 16:32, Ferriol <ferriol a musaik.net> ha escrit:

> [...]
> som a la xarxa
>
> El moviment col·lectiu és poderós, jo crec que molaria molt que tinguéssim
> capacitat d'acció a nivell col·lectiu i poguéssim plantejar accions per
> estendre, millorar, mantenir la xarxa. El model fer fer-ho nosaltres
> mateixos té uns límits i a mi ara e mve de gust invertir els diners que
> pagaré a una operadora en una entitat on jo tingui poder de decisió i que
> estigui d'acord amb el que jo penso. A mi, i en algun moment ho he comentat
> per aquí, m'agradaria fer una cooperativa de consum d'internet. Tipus som

​Ferriol, et convido a tirar això endavant, i si et puc ajudar amb quelcom,
compta amb mi.​

fiques com exemple "som connexió". si es una coop,
de qui es el router que instal·len?
i de qui es la línia amb la que arriba la connexió a internet?
sino estic equivocat et monten un router de Vodafone amb línia de Movistar.
¿de veritat es millor això que una petita empresa local, dins de la xarxa
de guifi, que es de tots?

si vens a les reunions de Mataró SenseFils veuràs com les decisions les
prenem conjuntament i despres es fa correu a la llista.

<http://www.goufone.com/>
-
<http://goufone.com/>
--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.