[MataroSensefils] Quota voluntària (era: MatTorreMaresme DOWN)

ivan ivan a matwifi.com
dll oct 17 01:43:47 CEST 2016

entre línies.

El dia 14 d’octubre de 2016, 9:56, Xavi Poza Sureda <xavi.poza a ticae.com>
ha escrit:

> Hola a tots,
>
> ja sé que a matarosensefils la cosa va diferent que altres llocs, però si
> voleu que us digui la veritat no li veig molt de futur a aquest model.

​crec que estàs equivocat, si em arribat on som es per que un grup de
voluntaris de MSF han estirat del carro els últims 14 anys​

> Heu de començar a pensar en les compensacions, que és el mecanisme que ha
> establert la fundació per regularitzar l'activitat de les zones.
>
> En les compensacions som els professionals qui ens em de posar d'acord per
> tal d'equilibrar l'activitat que en fem. Queden fora els voluntaris i
> associacions, però no veig pq no haurien d'estar-hi també, doncs participen
> i son membres actius en moltes ocasions.

​MSF, haurà d'estar dins de les compensacions​

<http://www.goufone.com/>
-
<http://goufone.com/>
--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.