[MataroSensefils] Quota voluntària (era: MatTorreMaresme DOWN)

Xavi Poza Sureda xavi.poza at ticae.com
Fri Oct 14 09:56:26 CEST 2016

Hola a tots,

ja sé que a matarosensefils la cosa va diferent que altres llocs, però si
voleu que us digui la veritat no li veig molt de futur a aquest model.

Heu de començar a pensar en les compensacions, que és el mecanisme que ha
establert la fundació per regularitzar l'activitat de les zones.

En les compensacions som els professionals qui ens em de posar d'acord per
tal d'equilibrar l'activitat que en fem. Queden fora els voluntaris i
associacions, però no veig pq no haurien d'estar-hi també, doncs participen
i son membres actius en moltes ocasions.

Desde Ticae és el nostre parer i ja em comunicat que volem participar del
pop, en quan estiguin enllestits els últims serrells, i per tant haurem
d'iniciar aviat aquest tipus de sistema.

Salutacions,

El dia 14 d’octubre de 2016, 0:02, <mburset a dracmarqueologia.com> ha escrit:

> Bones,
>
> i TOTS els altres usuaris que us queixeu quan el proxy no funciona ja
> pagueu la quota voluntària o per això esteu tan calladets?
>
> Jordi, ja que estem amb números, oi que ens pots dir quanta gent hi ha
> apuntada a la llista de Mataró Sensefils? així podrem posar en context la
> "magnitud de la tragèdia"... :-)
>
> Vinga, sense més recriminacions i de bon rotllo, anem-hi pensant una mica
> seriosament entre tots, porfaplis... Si TOTS posem una miqueta no es
> menjaran els marrons els 4 de sempre i la cosa tirarà endavant, com tots
> [...]

*xavi.poza a ticae.com <xavi.poza a ticae.com>*
*www.ticae.com* <http://www.ticae.com/>
*T. 93 848 19 01*