[MataroSensefils] Quota voluntària (era: MatTorreMaresme DOWN)

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco at msn.com
Thu Oct 13 21:49:07 CEST 2016

Bona nit.

Jo soc dels que té un node i que el faig servir molt poc. Però el tinc instal.lat i el faig servir.

Cada any, desde que vaig entrar a formar part d'aquesta comunitat, he pagat els 24€, sempre a finals d'any, i ho faig de bon grat. Jo utilitzo la xarxa, jo col.laboro amb el que puc (d'informàtica no en sé. Doncs 24€ no és molt per mi, però si que es molt per la xarxa).

Cada dia hi ha missatges de gent que demana si us plau, d'arreglar la xarxa perquè ha caigut un node, i ràpidament algú ho soluciona.

Després de veure el número de donanants, no m'explico com segueix endavant aquesta xarxa col.laborativa.

Potser si que s'hauria de pensar alguna solució.

Què tal un peatge de connexió anual?

Els catalans ja estem acostumats a pagar-ne.

Matsantbru4

Obtén l'Outlook per a l'Android<https://aka.ms/ghei36>