[MataroSensefils] Quota voluntària (era: MatTorreMaresme DOWN)

Ferriol ferriol at musaik.net
Thu Oct 13 16:32:23 CEST 2016

Em semblaria bé una contribució pel manteniment de la xarxa al usar-la.

Sabem quants nodes hi ha operatius que tinguin tràfic ? Per saber quants
som a la xarxa

El moviment col·lectiu és poderós, jo crec que molaria molt que
tinguéssim capacitat d'acció a nivell col·lectiu i poguéssim plantejar
accions per estendre, millorar, mantenir la xarxa. El model fer fer-ho
nosaltres mateixos té uns límits i a mi ara e mve de gust invertir els
diners que pagaré a una operadora en una entitat on jo tingui poder de
decisió i que estigui d'acord amb el que jo penso. A mi, i en algun
moment ho he comentat per aquí, m'agradaria fer una cooperativa de
consum d'internet. Tipus som energia, som mobilitat, som connexió

Salut !

El 13/10/16 a les 13:27, Moisès Burset ha escrit: