[MataroSensefils] Problemes amb DNS

ivan ivan a matwifi.com
dij maig 26 08:48:45 CEST 2016

estàs suposant que el problema el tens amb el servidor DNS. jo primer
buscaria en el PC de l'usuari o router AP  ¿quins DNS utilitza? ¿cache del
PC?

el servidor 10.139.67.100 fa dos anys que no resol.

la quarta ip de la llista, no està bé. li falta un zero al final.
"208.67.220.220"

Bilbo la 10.139.56.2 o 10.139.56.11 resolen bé, la majoria de vegades que
algú diu que els DNS no van bé.
la majoria de els que esqueixen, tenen configurat els DNS malament o tenen
un router reciclat sense deshabilitar els DNS del operador.

jo només tinc configurats els DNS de Mataró SenseFils 10.139.56.2 i la
10.139.56.11
funcionen bé, els utilitzo a diari.
des de fa 6 mesos que a MatCuba tenim un SAI amb una autonomia de 85
minuts. això dona una garantia molt alta

¿per que no utilitzeu els DNS de la SXT? funcionen bé.

*[ivan a MatCanFugarolas] > ping www.google.es <http://www.google.es>  SEQ
HOST                                     SIZE TTL TIME
STATUS
    0 74.125.206.94                              56  45 38ms     1
74.125.206.94                              56  45 38ms     2
74.125.206.94                              56  45 38ms     sent=3
received=3 packet-loss=0% min-rtt=38ms avg-rtt=38ms max-rtt=38ms
[ivan a MatCanFugarolas] > ping sopa.musaik.net <http://sopa.musaik.net>  SEQ
HOST                                     SIZE TTL TIME
STATUS
    0 10.140.53.37                               56  63 2ms      1
10.140.53.37                               56  63 1ms      sent=2
received=2 packet-loss=0% min-rtt=1ms avg-rtt=1ms max-rtt=2ms
[ivan a MatCanFugarolas] > *

El dia 25 de maig de 2016, 18:46, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

<http://www.goufone.com/>
-

--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.