[MataroSensefils] Problemes amb DNS

Enric enric a musaik.net
dic maig 25 18:46:52 CEST 2016

Salut,

crec que algú per aquí em podrà ajudar amb la configuració d'un DNS dins
de guifi, concretament a Can Fugarolas.
Tenim un servidor DNS configurat a Can Fugarolas, que resol noms de
dominis interns de la fàbrica. També ha de resoldre dominis dins de
guifi i els d'internet.
He posat com a forwarders en el fitxer /etc/bind/named.conf.options
els DNS següents:

forwarders {
        10.139.56.2;
        10.139.67.100;
        208.67.222.222;
        208.67.220.22;
};

Volen accedir a la sopa, i a vegades poden accedir-hi i a vegades no.
Suposo que és degut que a vegades utilitza el DNS de guifi, i a vegades
d'internet.
Una opció seria treure els 208.x.x.x que són d'internet.
Però us ho explico, per si algú em pot/vol fer un suggeriment.
Merci per endavant.

Ets dels que estant d'acord amb ajudar als refugiats? I creus que avions
i helicòpters militars volant a la platja de Mataró no hi té res a veure?
*Cap Exèrcit Defensa la Pau!*
Adhereix-te a la Campanya contra la Festa al Cel
M'adhereixo!
<http://festacelno.anem.be/content/adhereix-te-al-manifest-persones-individuals>