[MataroSensefils] canvi provisional orientació antena

dll mar 21 22:04:46 CET 2016

A guifi.net_santSimo no hi ha actualment usuaris connectats. Si et
connectes temporalment no perjudicaràs a ningú.
De cara a comprar una nova antena, tal com dius tens MATFMPLBOUS a 450
metres.
Jordi

El dia 21 de març de 2016, 9:43, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com>
ha escrit: