[MataroSensefils] canvi provisional orientació antena

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll mar 21 09:58:14 CET 2016

Des de dalt del terrat, he pogut comprovar diferents coses, però desconec quines antenes són, amb quines freqüencies treballen, etc.

com que tenia visió amb la 2,5 de Matalamos, suposo que també tinc visió a la de 5ghz, però molt més a prop i amb visió directa (directíssima) amb un supernode de la plaça dels bous (MATFMPLBOUS) https://guifi.net/node/65389 . Veig 3 o 4 antenes parabóliques petitíssimes (2 enfocant cap a Mar o torre maresme i una enfocant muntanya o isern) ubicades a l'edifici dels serveis centrals de la fundació maresme de la plaça dels bous.

També m'ha semblat veure des de dalt del terrat, un altre grup d'antenens parabóliques petites, però al mapa no les ubico. Sembla que siguin pel c/ Nou o pel c/ Bonaire, però al mapa de guifimataró no surten enlloc.

Suposo que deuen ser a frequences de 5ghz,..., el que desconec es si jo compro una antena de 5ghz, si em donaran servei a mi o no?

Moltes gracies.