[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

Luis Correa Martinez mail.luis.yo a gmail.com
dij mar 3 21:35:37 CET 2016

Ok, tinc el mateix resultat amb ip o amb nom.
Tambe mateix resultat amb el meu usuari o amb el que más passat.
Tambe mateix resultat en dos ordinadors diferents, un amb guifiproxy.
Quan configuro la sortida per un proxy, mai passa res, no demana usuari ni
intenta accedir.
Quan deixo la sortida sense proxy, intento accedir a la ip 10.139.66.98 amb
el navegador i demana usuari pero fiqui quin fiqui, mel torna a demanar.
El tema es que nomes hi ha un camp a configurar, que es el de l'adreça del
proxy, i esta correcte.
A partir d'aqui, en volguer accedir ja en demanaria lusuari, pero no ho fa.
Sembla com si pogués respondre al ping pero no tingues permisos per res mes.

Idees?