[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

ivan ivan a matwifi.com
dij mar 3 21:34:19 CET 2016

​pot ser està sortint amb una ip 172 i el proxy la deu bloquejar.
o amb la ip de la RB2011 de MatCuba 10.140.54.193

jo ho vaig provar amb una VPN (sortida directe a internet), i em va
funcionar. no vaig provar el proxy.

El dia 3 de març de 2016, 20:35, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com

<http://www.goufone.com/>
-