[MataroSensefils] Sopa de Pedres vs Propietat Intel·lectual

Enric enric a musaik.net
dis jul 9 16:54:32 CEST 2016

Salut Moisès,

m'encanta la conversa. Suposo que la podem fer per aquí ...

Tinc una placa d'autoconsum, connectada directament a la sopa, però
només és de 144W.

El tema rpi molaria veure-ho i fer proves. Però necessito molta RAM, i
molts nuclis. 16GB de RAM i 8 nuclis. Però ja parles de 4 nuclis la rpi,
que no està gens malament.

I a part, ara mateix tinc connectats 5 Discs durs, 3 de 2TB i 2 de
500GB, a l'espera d'un altre de 500GB.

He de mirar el consum real, en Ramon Selga m'ha comentat els consums de
cada part, haig de fer càlculs i a veure. Però ara mateix l'aparell que
controla el consum em dóna 0,3kWh en una hora. I de potència instantània
no arriba a 300W.

Però em motives a agafar alguna altra placa. Que per cert, l'energia
consumida és TOTA verda perquè és de Som Energia. ;-)

A 09-07-2016 15:27, Moises Burset Albareda escrigué: