[MataroSensefils] ** PROBLEM Host Alert: MatAlamosRD1 is DOWN **

dic feb 10 09:12:12 CET 2016

Jordi,

Moltes gràcies pel teu comentari tant considerat amb la millora de la
xarxa, de veritat.
Ivan, si posem una Omnitik a los Alamos no podrà seguir connectant a 2,4
Ghz?

Gràcies!

Jordi

El dia 10 de febrer de 2016, 8:34, Jordi Català i Vilanova <
jcvpolaco a msn.com> ha escrit: