[MataroSensefils] ** PROBLEM Host Alert: MatAlamosRD1 is DOWN **

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dic feb 10 08:34:37 CET 2016

Bon dia.
No se si la persona de qui esteu parlant soc joc, el matsantbru4.
Si soc jo... encara vaig amb una nanostation de 2.4.
Si s'ha d'actualitzar alamos, crec que s'hauria de fer, pero no a 2.4.  jo tinc disponibles altres supernodes de 2.4, com el torremaresme.

Tambe em puc plantejar passar-me a 5ghz, però economicament ara em va malament, per aixo dic de canviar-me a torre maresme fins que em peti la nanostation o la pugui canviar per una de 5.

Ja em direu

Enviado desde Outlook Mobile<https://aka.ms/blhgte>