[MataroSensefils] Guifilab virtualització divendres 23 de desembre

Enric enric a musaik.net
div des 16 15:16:49 CET 2016

Salut,

Lloc: Can Fugarolas, Coworking.
Hora: 19:30 (Perfecte!)
Projector: Si (Josu o Enric)
Gravació: Lluís

Respecte a streaming. Mola molt la idea. Pèro molaria mirar-s'ho per
fer-ho al màxim lliure possible, no? Youtube podem intentar no
utilitzar-lo ... ara, si no hi ha més remei, endavant. Jo m'ho miro,
però no controlo.

El 16/12/16 a les 12:48, Jordi Clopes Esteban ha escrit: