[MataroSensefils] Guifilab virtualització divendres 23 de desembre

div des 16 12:48:08 CET 2016

Si l'Enric no hi veu inconvenient serà el divendres que ve dia 23 a les
19:30. Enric, ens has de confirmar l'espai i que tenim projector.

A tope!

Jordi

El dia 16 de desembre de 2016 a les 12:44, Nina González <
ninagonzalezgarcia a hotmail.com> ha escrit: