[MataroSensefils] Acta reunió 23 de març

ivan ivan a rusc.net
dis abr 16 12:53:49 CEST 2016

he afegit 2 apadrinaments nous.

ampliació de MatJaumeRcoder88 per donar redundància a MatBalmes,
MatMirBorrell i al mateix MatJaumeRecoder
https://guifi.net/ca/node/86692

i renovació MatMolins
https://guifi.net/ca/node/86691

aquests dos apadrinaments, no es va parlar a la ultima  reunió, però també
son molt importants per a que tots els SuperNodes tinguin redundància i no
estiguin amb dependència d'un sol SuperNode

 substitució sectorial MatMariaRosa de 2,4GHz a 5GHz
 https://guifi.net/ca/node/86687 <https://guifi.net/ca/node/86687>

 renovació MatIsern
 https://guifi.net/ca/node/86688 <https://guifi.net/ca/node/86688>

  enllaç troncal MatIsern-MatAlamos
 https://guifi.net/ca/node/86689 <https://guifi.net/ca/node/86689>

 enllaç troncal MSF MatMirBorrell-MatVidre
 https://guifi.net/ca/node/86690 <https://guifi.net/ca/node/86690>

El dia 16 d’abril de 2016, 12:08, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

> [...]
>
> enllaç troncal MSF MatMirBorrell-MatVidre
> https://guifi.net/ca/node/86690
>
> El dia 9 d’abril de 2016, 19:52, Jordi Clopes Esteban <

>>> salut,

>>> 1 enllaç troncal MatMirBorrell-MatVidre 296,70 296,70
>>> 1 renovació MatIsern 440,10 440,10