[MataroSensefils] Acta reunió 23 de març

ivan ivan a rusc.net
dis abr 16 12:08:37 CEST 2016

apadrinaments creats a la web de guifi

substitució sectorial MatMariaRosa de 2,4GHz a 5GHz
https://guifi.net/ca/node/86687

renovació MatIsern
https://guifi.net/ca/node/86688

 enllaç troncal MatIsern-MatAlamos
https://guifi.net/ca/node/86689

enllaç troncal MSF MatMirBorrell-MatVidre
https://guifi.net/ca/node/86690

El dia 9 d’abril de 2016, 19:52, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com
> ha escrit:

> bona tarda Xavier,
>
> Tens raó. Els hem de crear a la web de Guifi. Gràcies pel recordatori!
> Jordi
>
> El dia 9 d’abril de 2016, 19:08, Xavier Riu <xr a josoc.cat> ha escrit:

> 0182-3882-00-0201616289

<http://www.goufone.com/>
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---
ivan a rusc.net
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.