[MataroSensefils] A Osona estan passant Fibra per tuberies d'aigua.

Marc Mundó Comerma marc.mundo a gurbtec.com
dic set 2 23:31:27 CEST 2015

Aigua de la de beure, dilluns comencen els treballs si algu vol veure-ho.

De totes maneres es un sistema molt senzill, semblant a les “T” que poses en una tuberia quan vols fer una derivació.

De: llista_matarosensefils.net [mailto:llista_matarosensefils.net-bounces a llistes.anem.be] En nombre de Xevi Palacios
Enviado el: dimecres, 2 / de setembre / 2015 14:02
Para: Llista matarosensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] A Osona estan passant Fibra per tuberies d'aigua.

Ostres! S'hauria de mirar bé.... Aigua o clavegueram?!?!

Treballar amb aigua a pressió no és tant fàcil! Sellar-ho bé... alhora el pas de l'aigua va desgtastant els materials... no m'acaba de quadrar, tot i que no sóc coneixedor de totes les tecnologies existents.

Si en tens més informació passa-la i mirem!

SAX!

Xevi P.