[MataroSensefils] Drony: programa per android pels proxy

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dic set 2 23:19:35 CEST 2015

Hola, bona nit.
Sóc en Jordi Català, del Matsantbru4.

M'agradaria que algú que hi entengui, em digui quelcom sobre aquest programa que he trobat al playstore de android. Es diu Drony.
Es veu que fa com el proxydroid, autentificació proxy per tal que els programes i les aps de la tablet o telefon android puguin utilitzar el guifi amb proxy i autentificació.

No sé molt bé com funciona, em sembla que crea una VPN, no sé molt bé què és.

Si algú que hi entén pot explicar quelcom al respecte d'aquest programa?

Jo l'he instal·lat, i sembla que els aplicacions funcionin amb el guifi, i no sóc Root.
Si això és així, sense ser root, podem fer servir aquest programa sense carregar-nos els tablets.

Moltes gràcies.

Es una llàstima que android, després de tots aquests anys, encara no permeti l'autentificació en el proxy que faria que les aps funcionessin amb les wifi amb proxy, cosa que si que permet apple, i ho fa bé.
En aquest punt, apple va per davant d'android.