[MataroSensefils] Connexio de node en cirera carrer murcia

dij oct 29 07:36:59 CET 2015

Bon dia Joan,
Benvigut!
Segons on estiguis ubicat podràs connectar a un o un altre supernode.
Suposo que des de Cirera es deu veure MatMariaRosa (camí de la Geganta) i
Torre Maresme. Depen també si tens accés al terrat, cap a quina direcció,
etc.
Quan dones d'alta el teu node a la web, se't mostrarà la llista de
supernodes als que connectar, si hi tens visibilitat segons l'orografia del
terreny (no té en compte edificis) i el més important, et genera un fitxer
(un sol clic) amb la configuració pel teu equip.
Si no tens clar a quin supernode connectar, el millor és fer unes fotos del
que veus i enviar-ho a la llista.
Ja diràs! Sort!
Jordi
El dia 28/10/2015 23:55, "Juan" <juanher_ a hotmail.com> va escriure: