[MataroSensefils] Connexio de node en cirera carrer murcia

Juan juanher_ a hotmail.com
dic oct 28 23:54:57 CET 2015

Bon dia companys!
Soc en joan per els que no he parlat amb vosaltres!

Vull crear un node en el carrer murcia 28 (cirera) pero no se quina configuracio haig de posar a la meva Mikrotik sxt lite5, ni cap a quin punt enfocar-la.

Algú em pot ayudar?
Ya me donat d alta com a usuari, dema quan tingui un moment donare d alta el node a la web amb el mapa, pero em faltara les dades per configurar l antena i cap a quina direccio enfoco

Gracies!

Salut.

Enviado desde mi iPhone