[MataroSensefils] DNS de la xarxa sensefils

Enric enric a musaik.net
dic nov 11 11:41:08 CET 2015

Salut,

a Can Fugarolas fem servir el 10.139.67.100
Si canvies coses als dns dels dominis de Mataró:
http://guifi.net/dnsmataro
el DNS que t'he donat, funciona perfectament.
El 10.139.56.2 està en procés per resoldre-ho, pel que tinc entès.

El 11/11/15 a les 11:20, Ferriol ha escrit: