[MataroSensefils] DNS de la xarxa sensefils

Ferriol ferriol a musaik.net
dic nov 11 11:20:09 CET 2015

Hola,

Quins DNS de la xarxa sensefils es poden fer servir ?

Jo faig servir 10.139.56.2 (crec que es Bilbo) però no se quin DNS
secunadari posar, aquesta setmana ha fallat una mica el primari. Tenia
com a secundari el 10.139.66.206 però ara em respon amb IPs d'internet a
els dominis que tenen ip de sensefils.

Quan vaig estar intentant configurar alguns dominis perquè funcionéssin
amb IPs de sensefils em vaig quedar amb la sensació que això no acabava
de funcionar bé, ara ja està tot bé ? O cal fer-hi un repàs perquè
potser m'hi puc posar per solucionar-ho.

Salut !

dig @10.139.66.206 sopa.musaik.net

; <<>> DiG 9.9.5-9+deb8u3-Debian <<>> @10.139.66.206 sopa.musaik.net
; (1 server found)
;; global options: +cmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 56108
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0

;; QUESTION SECTION:
;sopa.musaik.net.        IN    A

;; ANSWER SECTION:
sopa.musaik.net.    135    IN    A    87.235.29.21