[MataroSensefils] Enllaç a la web de la Llista de correu

René Vives rene.vives a gmail.com
dij maig 7 08:57:17 CEST 2015

Bon dia,

el tema del wildcard per a *.guifi.net ja es planteja al fil de guifi-dev
citat.

Respecte poder tenir 2 certificats al mateix servidor(mateixa ip) no es
possible almenys si es vol que ambdos es mostrin pel mateix port com seria
desitjable (https = TCP443).

El dia 6 de maig de 2015, 15:49, Xavi Poza Sureda <xavi.poza a ticae.com> ha
escrit: