[MataroSensefils] Enllaç a la web de la Llista de correu

Enric enric a musaik.net
dic maig 6 14:38:21 CEST 2015

El 06/05/15 a les 14:24, Jose Legido ha escrit:

> <mailto:enric a musaik.net>>:
>
>     El 06/05/15 a les 13:18, Xavi Poza Sureda ha escrit:

>     Què és un wildcard?
>

> Certificat per tots els cnames:
> *.matarosensefils.net <http://matarosensefils.net>
Valens, valens.
Però l'hem de comprar igual, no?
Però el domini en el que estem treballant ara és el anem.be, suposo que
es podria canviar o reaprofitar.
René: no he entès el tema d'obtenir certificat gratis.
En tenim un per canfugarolas al mateix servidor, no ser si ho puc
aprofitar jugant amb el servidor web. Ho miro.

Ja direu.

vinga,