[MataroSensefils] Reunió general aquest dijous (era Re: Proposta de reunió general de Mataró sense fils - divendres dia 20 a les 19:30 al Bar dels Capgrossos)

dij feb 19 14:42:25 CET 2015

De pm Enric! Si la llista la porta l'administrador de la Sopa de Pedres vol
dir que estarà en molt bones mans. Ho parlem a l'assemblea.
Gràcies mestre!
Jordi
El dia 19/02/2015 14.21, "Enric" <enric a musaik.net> va escriure: