[MataroSensefils] Reunió general aquest dijous (era Re: Proposta de reunió general de Mataró sense fils - divendres dia 20 a les 19:30 al Bar dels Capgrossos)

Enric enric a musaik.net
dij feb 19 14:21:17 CET 2015

Salut,

al final no podré passar per l'assemblea, tinc els nens i la dona treballa.
Però em comprometo a agafar el tema llistes de correu si l'assemblea ho
vol així.

Com sabeu, tenim un servidor autogestionat dins de guifi.net,
concretament a casa meva, amb la sopa de pedres, un servidor web amb
altres històries, i un servidor de correu (Burriac), amb comptes de
correu i llistes de correu.
Hi tenim hostatjats llistes de Can Fugarolas, de l'escola Joan
Coromines, de la cooperativa de consum l'Estrella, de Cronopis, d'un
programa de ràdio la Sopa de Piedra, ... i no ens faria res tenir-hi les
de matarosensefils.
És més, crec que hauria i molaria molt que hi fos, i seria el més lògic.
Un servidor de correu dins de mataró sensefils gestionant les llistes de
mataró sensefils. No?

I si s'ha de crear algun alies o compte de correu per la gestió de la
llista, també.
Ho parleu i decidiu.

Per cert, el servidor autogestionat funciona sobre un debian, amb el
mailman.
La connexió sensefilera és bona, la mateixa que amb la sopa, però la
d'internet és casolana. Això vol dir que enviar correus molt grossos no
es pot fer. Només cal enviar enllaços i ja està.

I evidentment, el projecte Burriac és bastant obert, és a dir, que si
algú té ganes de participar-hi, col·laborar-hi, etc ... que ho comenti i
en parlem.

Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,
coeducadora i en català?
ILP d'Educació <http://ilpeducacio.cat>