[MataroSensefils] escorxador

ivan ivan a rusc.net
dim des 15 12:41:04 CET 2015

Jordi, ¿quin ample de banda tens?  O_O

http://www.speedtest.net/my-result/4917026751

des de MatCuba, va molt bé.

El dia 15 de desembre de 2015, 10:01, nicolas lacroix <nlacroix17 a yahoo.es>
ha escrit:

> ja va...! moltes gràcies.
>
> *Nicolas LACROIX *
> ------------------------------

El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---
ivan a rusc.net
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.