[MataroSensefils] escorxador

nicolas lacroix nlacroix17 a yahoo.es
dim des 15 10:01:11 CET 2015

ja va...! moltes gràcies. Nicolas LACROIX       De: nicolas lacroix <nlacroix17 a yahoo.es>
 Para: "llista a matarosensefils.net" <llista a matarosensefils.net>
 Enviado: Lunes 14 de diciembre de 2015 21:15
 Asunto: Re: [MataroSensefils] escorxador

Fecha:lun. 14 14e dic. 14e 2015 a las 20:27

Sembla que la màquina virtual té algun problema i al poc temps deixa de funcionar la xarxa. M'ho miro.

Fecha:lun. 14 14e dic. 14e 2015 a las 15:58

 Hola Nicolas!
Prova-ho ara. Merci per avisar!
Jordi
El dia 14 de desembre de 2015, 0:24, nicolas lacroix <nlacroix17 a yahoo.es> ha escrit:

| gràcies Jordi... però la connexió amb el proxy ha tornat a fallar al cap d'unes hores.
NicolasEnviado desde Yahoo Mail con Android
Fecha:sáb. 12 12e dic. 12e 2015 a las 1:15

 Proveu ara.
Sembla que el proxy havia perdut la connectivitat, l'he reiniciat i l'ha recuperada. Haig de moure la màquina virtual de nou a un Proxmox. Ara la tinc en un Virtual Box provisionalment i no trobo temps per deixar-ho a lloc de nou.
Vagi bé!
Jordi
El dia 11 de desembre de 2015, 23:47, nicolas lacroix <nlacroix17 a yahoo.es> ha escrit:

fa uns dies que no em puc connectar a internet per porta.escorxador.
faig servir dns 10.139.56.2 i 10.139.67.100
se sap sí hi ha algun problema ?
gràcies. Nicolas LacroixEnviado desde Yahoo Mail con Android |

Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del HacKlAb NòmAdA