[MataroSensefils] DNS xungos [era] Re: Sopa Down ? o DNS xungo?

Ferriol ferriol a musaik.net
dic set 24 00:53:26 CEST 2014

Hola Ivan,

Gràcies per la informació, de moment sembla que si que era això perquè
no m'ha tornat a passar.

Ja m'havies dit que havies posat els dos dns estàtics però jo volia
trobar una solució més permanent i les vaig treure.

Salut i gràcies de totes maneres !

El 22/09/14 07:24, ivan ha escrit: