[MataroSensefils] servidor musaik.net [era] Re: Sopa Down ? o DNS xungo?

ivan ivan a rusc.net
dim set 16 13:25:09 CEST 2014

El dia 16 setembre de 2014 10:27, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

> [...]
>>

> Aquesta és bona, cal mirar qui ho resolt bé i qui no, si és l'ordinador
> que s'utilitza o l'antena. Però Ivan, a en Ferriol, a vegades li resolt bé
> i a vegades no. Per tant, pot ser que no ho haguéssis provat al mateix
> moment.
>
> Però és una prova que en Ferriol hauria de fer (tot i que crec que no cal
> perquè si poses el nslookup i especifiques el dns ja t'ho diu), provar de
> si falla amb l'ordinador, provar-ho després amb l'antena.

> Collons! Clar que no donarà problemes si em capes la ip!
> No ho facis això. Perquè si hi poso altres coses què?

¿no les posaràs a els dos llocs? ¿a guifi i internet?
si publiques simultaniament no hi haurà cap problema.
¿a de calgué dos router ADSL per arribar al teu servidor?

> El que s'ha de resoldre és el tema DNS i soritr de la llista de SPAM. No?

els DNS crec que estant funcionant bé.
la llista de SPAM, no se quin problema hi ha, però a mi no hem corre presa.
tinc altes prioritats.