[MataroSensefils] DNS xungos [era] Re: Sopa Down ? o DNS xungo?

Ferriol ferriol a musaik.net
diu set 21 23:55:40 CEST 2014

Hola,

Per donar una volta més al tema...
No conec ben bé com es configuren les SXT, la meva la va configurar
l'Ivan per sort. Però he trobat el lloc on es configuren els DNS i he
trobat que hi havia els DNS 10.139.56.2 i la 10.139.66.206 i el
10.139.67.100
El segon és la geganta que si li preguntes per correu.musaik.net sempre
respon amb la ip de internet, no se ben bé perquè el meu SXT deu estar
preguntant al segon DNS i no al primer (potser és més lent). El 3er DNS
no respon als pings, no funciona ???
He tret el 2on i 3er DNS i ja no tinc el problema, crec  que això era el
problema.

Salut !

El 16/09/14 13:14, ivan ha escrit: