[MataroSensefils] DNS xungos [era] Re: Sopa Down ? o DNS xungo?

Jose Legido jose a legido.com
dij set 18 01:08:57 CEST 2014

Ferriol, quan falli, prova de fer el següent, mirar si arribes correctament
al server DNS amb:
telnet 10.139.56.2 53
nc -v 10.139.56.2 53

Fica l'hora de la prova i la sortida de:
dig -x musaik.net

Es extrany perquè veig que funciona bé i no veig errors als logs.

Ja diràs