[MataroSensefils] connexió Can Sanç i veïnat de Mata

ivan ivan a matwifi.com
dll set 8 16:47:26 CEST 2014

prova com et funciona aquest altre proxy

servidor:  proxy2.matwifi.com
port: 3128

*Llista llista de correu Llista a matarosensefils.net
<Llista a matarosensefils.net>
Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de
Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
0182-3882-00-0201616289 Per esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net <llista-request a matarosensefils.net> amb
la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu*

El dia 8 setembre de 2014 16:17, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com
> ha escrit:

> Hola Nicolas,
>
> Veig que surts a Internet per la porta a Internet i que es perden molts
> paquets pel camí. Em costa molt arribar a Can Sans i a l'Escorxador des de
> la porta a Internet. No tinc clar l'Escorxador està operatiu ja que les IPs
> que tenia anotades no responen.
>
> Sento no poder ser de més ajut.
>
> Jordi
>

> El dia 8 setembre de 2014 15:52, nicolas lacroix <nlacroix17 a yahoo.es> ha
> escrit:

El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---
ivan a matwifi.com
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.