[MataroSensefils] connexió Can Sanç i veïnat de Mata

dll set 8 16:17:23 CEST 2014

Hola Nicolas,

Veig que surts a Internet per la porta a Internet i que es perden molts
paquets pel camí. Em costa molt arribar a Can Sans i a l'Escorxador des de
la porta a Internet. No tinc clar l'Escorxador està operatiu ja que les IPs
que tenia anotades no responen.

Sento no poder ser de més ajut.

Jordi

El dia 8 setembre de 2014 15:52, nicolas lacroix <nlacroix17 a yahoo.es> ha
escrit: